Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Μερικοί λόγοι για να επισκεφτει καποιος το νησι της Ζακύνθου

Για ποιο λογο να επισκεφθει καποιος τουρίστας το νησί μας?

Για να πληρωσει τη χωριατικη σαλατα 6.5 Ευρω στο Τσιλιβί?

Για να μην τον εξυπηρετει κανενα ταξί αν δεν ειναι Αγγλος και δεν παει μακρια (ουτως ωστε να τον μαδήσουν)?

Μηπως για να πληρωνει ολοκληρο εισιτηριο στο καραβι, παροτι ειναι φοιτητης και δικαιουται εκπτωση 70%, γιατι "Δεν ισχυει φοιτητικο απο 1η Ιουλιου" οπως λενε χαρακτηριστικα στο γκισε στη Κυλληνη οι υπαλληλοι της Κοινοπραξίας? (Λες και η μεση Ελληνικη οικογενεια δεν πληρωνει νοικια, φωτα, νερα, τηλεφωνα στις φοιτητικές κατοικίες που διαμενουν τα παιδια της, κατα τους θερινους μηνες...)

Μηπως ακομα για να πληρωσει το νερο για το σκαφος του χρυσαφι στις ιδιωτικες υδροφόρες?

Βεβαιως υπαρχει και αντιλογος. Θα πει καποιος δεν ειναι ολοι ετσι, παιρνεις μεμονωμενες περιπτωσεις και τετοια.

Σε διαλογο που ειχα με ιδιοκτητη εστιατοριου του νησιου και παραπονεθηκα για τις τιμες ξερετε τι απαντηση πηρα?

"Έλα μωρε γιατι θα με δει και του χρονου???"

Δηλαδη, δεν εχουμε ουτε την στειχειωδη γνωση management, που οδηγει στη σκεψη οτι αν μια φορα ερθει καποιος στο καταστημα σου και πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης του, οχι μονο δε θα ξαναπατησει για ολο το χρονικο διαστημα της παραμονης του στο νησι, αλλα οταν επιστρεψει στο τοπο του και τον ρωτησει καποιος: "Πως περασες Ζακυνθο? Να παω του χρονου?" η μονη απαντηση που θα παρει ειναι το "Μακρύα και αλάργα"!

Για την αλλαγη του σηματος του Υπουργειου Εθνικης Παιδειας και Θρησκευματων

Με το συνθημα αλλαζουμε το σχολειο, αλλαζουμε την παιδεια, το Υπουργειο Εθνικης Παιδειας και Θρησκευματων (και οχι σκετο Υπουργειο Παιδειας, οπως μερικοι αρεσκονται να το αποκαλουν προεβη στην αλλαγη του ιστορικου, θα ελεγα, σηματος του, της γλαυκας (κουκουβάγιας για τους μη επαίοντες), με ενα φουτουριστικο συμβολο που απεικονιζει την υδρογειο σφαιρα το οποίο περικλειει ημερομηνιες οπως το 1821 και το 480 πΧ, μια μπαλα του μπασκετ (!), ενα δουρειο ιππο, το σημα της ανακυκλωσης(...), ενα "ποντικι" απο ηλεκτρονικο υπολογιστη κ.α.

Από την αρχαιότητα η κουκουβάγια ταυτιζόταν με τη σοφία. Οι αρχαίοι Έλληνες την αποκαλούσαν Γλαυξ και την θεωρούσαν το σύμβολο της θεάς Αθηνάς. Ενδεικτική της λατρείας των αρχαίων Ελλήνων για το πτηνό αυτό είναι η αναφορά του Αλεξανδρινού λεξικογράφου Ησύχιου, σύμφωνα με την οποία, πριν ξεσπάσει ηναυμαχία της Σαλαμίνας, είχε πετάξει μια κουκουβάγια ως προάγγελος της νίκης των Ελλήνων.


Δηλαδη η ολη ανανεωση που μπορουσαν να κανουν τα στελεχη του Υπουργειου ειναι να αλλαξουν το αμιγως Ελληνικο συμβολο του Υπουργειου τους?
Τοσα σχολεια ερειπωμενα, αλλα τόσα υπο ανεγερση, χωρις δασκαλους και εποπτικο υλικό, το σημα επρεπε να αλλαξουν πρωτα?

Μέρα τιμής και μνημοσύνης...

..
Πάνε κοντά ενενήντα χρόνια από τότε που ο Ελληνισμός του Πόντου, ένα περήφανο κομμάτι του έθνους μας το οποίο κατάφερε να διατηρήσει την ελληνικότητα του διαμέσου των αιώνων και μέσα από εθνικοαπελευθερωτικούς αιματηρούς αγώνες, ξεριζώθηκε από τα μέρη του. Εκδιώχθηκε από την πατρίδα στην οποία άνθησε και την οποία κατοικούσε επί χιλιετίες.
Η λέξη γενοκτονία αποδόθηκε στην ειδεχθή πράξη την οποία περιγράφει, από τον Αμερικανοεβραίο καθηγητή Lemkin, που θέλησε να περιγράψει το έγκλημα των Ναζί ως ένα έγκλημα που στρέφεται κατά της ανθρωπότητας και το οποίο εντάσσεται στο δόγμα του Διεθνούς Ποινικού Δικαίου, λαμβάνοντας υπόσταση από την περί Γενοκτονίας Σύμβαση του Ο.Η.Ε το 1948.
Στην Κεμαλική Τουρκία την εποχή εκείνη (1914-1918), βρισκόταν στο απόγειο του το εθνικιστικό κίνημα των Νεότουρκων με εμπνευστή τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ. Ο τελευταίος στην προσπάθεια του να δημιουργήσει ένα έθνος ενιαίο και υποταγμένο στη βαρβαρότητα, προσπάθησε να εκτουρκίσει και να εξισλαμίσει τους μη ισλαμικούς και δη χριστιανικούς πληθυσμούς της περιοχής. Εξυπηρετώντας το όραμα της συγκρότησης εθνικού κράτους στη θέση των υπολειμμάτων της Αυτοκρατορίας, εξαπέλυσε μια άνευ προηγουμένου επίθεση για εξόντωση και εκπατρισμό των Ελλήνων του Πόντου.
Το σχέδιο εξόντωσης των Ελλήνων του Πόντου με την ονομασία «λευκός χειμών», που εκπονήθηκε από Γερμανούς αξιωματικούς, προέβλεπε τη μαζική μετακίνηση των εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τις εστίες των πεζή.
Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου συνετελέσθη τα χρόνια 1914-1918 και ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση από το ’14 έως το ’18 κατεσφάγησαν 70.000 Έλληνες ταυτόχρονα με τη σφαγή 1,5 εκατ. Αρμενίων. Στη δεύτερη φάση που ξεκίνησε με τη συνθηκολόγηση των Οθωμανών και κράτησε ως το 1922, οι Νεότουρκοι έσφαξαν συνολικά 353.000 Έλληνες Ποντίους, το μισό περίπου του πληθυσμού της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας...
Διαβάστε περισσότερα εδώ: epikairo.gr

Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Ο ανυποχωρητος....


Το βρηκα στο http://atsarantos.blogspot.com/

Με αφορμη την Επισκεψη της Βασιλισσας της Ισπανίας στη Ζακυνθο

Το χουμε πει πολλες φορες, θα το πούμε και αλλη μια...

Εμεις οι Ζακυνθινοί ειμαστε μονο για το "φαινεσθαι".
Τση Μπομποφανειας που θα λεγανε και οι παλιοτεροι....

Για να γινουμε κει λιγο πιο αναλυτικοί... Δηλαδη επρεπε να ρθει η Βασιλισσα για να "φτιαχτει" η εικονα του Νησιου? Για τον απλο, καθημερινο Ελληνα αλλα και ξενο Τουριστα που ερχεται και μας αφηνει τα ωραια του ευρουλακια τιποτα?

Δεν λεω,να απονεμηθουν τιμες και τα σχετικα. Αλλα να φροντιζουν οι αρχες (Δημαρχαίοι, Νομαρχαιοι κλπ) και τις λοιπες μερες το νησι, οχι μονο στις επισκεψεις πολιτικων και αλλων αρχοντων.

Συζητωντας με διαφορους επισκεπτες του νησιου εδω στη Βορεια Ελλαδα ξερετε ποια ειναι η κοινοτυπη απαντηση που παιρνω στην ερωτηση: "Σας αρεσε το νησι?" "Κοιτα, εχει πολυ ωραια τοπια, πολυ ομορφες παραλιες αλλα δεν το φροντιζετε καθολου. Θα μπορουσατε να χατε πολυ καλυτερο ονομα αλλα το χαλατε εσεις οι ιδιοι.."

"Αλλά το χαλάτε εσείς οι ίδιοι" ... Το χει σκεφτει αυτο κανεις απο τους αιρετούς μας και να πει: Βγηκα Δημαρχος, Νομαρχης, οτιδηποτε. Θα κανω ένα εργο να μεινει για το νησι! Να λενε ρε παιδι μου μετα απο καμποσα χρονια ευτυχως που βγαλαμε και τον Ταδε και εκαμε ευτουνο το μεγαλο εργο....

ΥΓ. Για την αλλαγη του προγραμματος της επισκεψεως της Βασιλισσας στον Αγιο, ο Δεσποτης οχι μονο επραξε καλα, επρεπε ακομα χειροτερα να κανει...

Και δεν ειναι το θεμα οτι αγνοει τον παραγοντα Εκκλησια σαν θεσμο, ιδεα (βαλτε οτι θελετε εδω), ειναι οτι αγνοει να επισκεφτει τον Αγιο μας, ισως τον πιο γνωστο Ζακυνθινο μαζι με τον Εθνικο μας ποιητη Διονυσιο Σολωμο.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Το Τμ. Ποιμ. Κοιν. Θεολογίας ΑΠΘ πρωτοπορεί. Τώρα και στο Facebook!!!

Πέρα απο την επίσημη σελίδα του τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογιας www.past.auth.gr όπου οι φοιτητές του μπορουν να βλέπουν νέα, ύλη μαθημάτων, πρόγραμμα εξεταστικής και βαθμούς υπάρχει πλεον και σελιδα (group) στο πασίγνωστο πλεον facebook (http://www.facebook.com/group.php?gid=16750295777).

Αριθμεί ήδη 15 μέλη, απο τη τριτη μερα λειτουργιας της!!!




Στη δικτυακη εποχη η Ιερα Μονη Αγιου Διονυσιου Ζακυνθου

Ακολουθωντας το παραδειγμα της Ι. Μ. Ζακύνθου (www.imzante.gr), το μοναστήρι του Πολιουχου μας Αγιου Διονυσιου ανεβασε και αυτο το δικο του ιστολογιο στον Παγκοσμιο ιστό.

Η ηλεκτρονικη διευθυνση ειναι http://imagd.blogspot.com/ και μπηκε αμεσως στα αγαπημενα του Blog μας.

Το blog περιεχει μηνυμα του Καθηγουμένου π. Διονυσίου Λιβέρη, το προγραμμα των ακολουθιων που ακολουθουν οι Πατερες της Μονης, καθως και θεολογικές και εορτολογικές αναφορες.

Αξιζει να το επισκεφθείτε.

Αλλαγή πλεύσης και επάνοδος στην τάξη της Πατριαρχικής πράξης του 1928

Παραθετουμε παρακατω το επισημο πρακτικό από την επίσημη επισκεψη του Μακαριωτατου Αρχιεπισκόπου Αθηνων κ.κ. Ιερωνύμου στην έδρα του Σεπτου Οικουμενικού Θρονου στο Φανάρι, Κωνσταντινουπολη.



Αλγεινη εντυπωση μας προκάλεσε το γεγονος οτι καποια εγκυρα κατα τα άλλα εκκλησιαστικα ειδησεογραφικα πρακτορεία θελησαν να σχολιασουν πικροχολα την επισκεψη του κ. Ιερωνυμου στον Οικουμενικο Πατριαρχη Βαρθολομαιο με τον τιτλο "Γυρίσαμε στο 1850", σαν να μην επανήλθαμε στη καθεστηκυια ταξη σεβασμου και αναγνωρισεως τιμης της Πρωτοθρόνου έδρας, αλλα να οπισθοδρομήσαμε. Τα προσχήματα, παιδια! Ελεος.....



ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ

ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΔΙΜΕΡΕΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ

ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΣ

ΕΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ

ΤΟΥ ΜΑΚ. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

Εἰς τὰ πλαίσια τῆς Εἰρηνικῆς Ἐπισκέψεως τοῦ Μακ. Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου εἰς τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, διεξήχθησαν, ὡς εἴθισται, διμερεῖς συνομιλίαι συμπροεδρευόντων τῆς Α. Θ. Παναγιότητος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου καὶ τοῦ Μακαριωτάτου, καὶ τῇ συμμετοχῇ ἀπὸ πλευρᾶς μὲν τῆς Μητρὸς Ἐκκλησίας τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν Πέργης κ. Εὐαγγέλου, Περγάμου κ. Ἰωάννου, Φιλαδελφείας κ. Μελίτωνος, Σεβαστείας κ. Δημητρίου καὶ Μύρων κ. Χρυσοστόμου, Πανοσιολ. Ἀρχιμ. κ. Ἐλπιδοφόρου Λαμπρυνιάδου, Ἀρχιγραμματέως τῆς Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου, καὶ Ἐντιμολ. κ. Βασιλείου Σταυρίδου, Καθηγητοῦ τῆς Ἱ. Θεολογικῆς Σχολῆς Χάλκης, ἀπὸ πλευρᾶς δὲ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν Νέας Κρήνης καὶ Καλαμαριᾶς κ. Προκοπίου, Ἰωαννίνων κ. Θεοκλήτου, Ζακύνθου κ. Χρυσοστόμου καὶ Τρίκκης καὶ Σταγῶν κ. Ἀλεξίου καὶ Πανοσιολ. Ἀρχιμ. κ. Κυρίλλου Μισιακούλη, Ἀρχιγραμματέως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

Αἱ συνομιλίαι διεξήχθησαν εἰς θερμὸν κλῖμα ἀδελφοσύνης καὶ εἰλικρινείας, ἁρμονικῆς συνεργασίας καὶ ἀλληλεγγύης, εἰς ἐπισφράγισιν τῶν ἀδιασπάστων ἱστορικῶν καὶ ἄλλων δεσμῶν μεταξὺ τῶν δύο Ἐκκλησιῶν.

Κατὰ τὰς συνομιλίας συνεζητήθησαν τὰ κάτωθι θέματα:

Α) Ἡ ἐφαρμογὴ τῆς Πατριαρχικῆς καὶ Συνοδικῆς Πράξεως τοῦ ἔτους 1928, συμφώνως καὶ πρὸς τὴν ἀπόφασιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τὸν Μάϊον τοῦ ἔτους 2004.

Πρὸς τοῦτο, συνεφωνήθη ὅτι:

1. εἶναι ἀναγκαία διὰ τὴν ἐναρμόνισιν τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρὸς τὴν ὡς ἄνω Πρᾶξιν ἡ ἔναρξις τῆς καταλλήλου διαδικασίας τροποποιήσεως τῶν σχετικῶν ἄρθρων τοῦ ἰσχύοντος Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,

2. μέχρι τῆς ὁλοκληρώσεως τῆς ὡς ἄνω διαδικασίας θὰ τηρῶνται ὅλοι οἱ Ὅροι τῆς εἰρημένης Πράξεως.

3. ὁλοκληρουμένης τῆς προετοιμασίας διὰ τὴν τροποποίησιν τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου, ἀποσταλήσεται οὗτος ἐν σχεδίῳ ὀφειλετικῶς ἐγκαίρως τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριαρχείῳ πρὸ τῆς ψηφίσεως αὐτοῦ, πρὸς ἔκφρασιν γνώμης καὶ συμφωνίας. Ἡ αὐτὴ διαδικασία συνεφωνήθη ὅπως τηρῆται καὶ διὰ πᾶν νομοθέτημα ἀφορῶν εἰς τὰ ἐν Ἑλλάδι ἐκκλησιαστικὰ πράγματα, ὅταν ταῦτα ἅπτονται τῶν σχέσεων τῶν δύο Ἐκκλησιῶν, κατὰ τὴν κρίσιν αὐτῶν.

Β) Ἡ ἀπόσπασις κληρικῶν τῶν Ἱ. Μητροπόλεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρὸς διακονίαν εἰς τὰς Ἐπαρχίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου ἐν τῷ ἐξωτερικῷ.

Συνεφωνήθη ὅπως ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος λάβῃ τὰς ἀπαραιτήτους ἀποφάσεις.

Γ) Ἡ παρὰ τῇ Εὐρωπαϊκῇ Ἑνώσει ἐκπροσώπησις τῶν δύο Ἐκκλησιῶν.

Ἀναγνωρισθείσης τῆς ἀδηρίτου ἀνάγκης ἑνιαίας ἐκφράσεως τῆς φωνῆς τῆς Ὀρθοδοξίας παρὰ τῇ Εὐρωπαϊκῇ Ἑνώσει, αἱ ἀδελφαὶ Ἐκκλησίαι συνεφώνησαν ὅπως κινηθοῦν πρὸς τὴν κατεύθυνσιν τῶν ἀπαραιτήτων θεσμικῶν ἀλλαγῶν διὰ τὴν ἑναιαίαν ταύτην ἔκφρασιν.

Δ) Τὸ ἐν Ἀθήναις Γραφεῖον τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου.

Διεπιστώθη ὅτι τὸ ἐπίπεδον ἐκπροσωπήσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου παρὰ τῇ Ἐκκλησίᾳ τῆς Ἑλλάδος δὲν εἶναι ἀντάξιον τοῦ κύρους καὶ τῆς θέσεως τῆς Πρωτοθρόνου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ συνεφωνήθη ὅτι τὸ θέμα τοῦτο χρήζει τῆς καταλλήλου ἀναβαθμίσεως.

Αἱ συνομιλίαι ἐπεσφραγίσθησαν διὰ τῆς ἀμοιβαίας ἐκφράσεως ἀγάπης καὶ ἀδελφικῶν αἰσθημάτων μεταξὺ τῶν δύο Προκαθημένων καὶ χρηστῶν ἐλπίδων διὰ στενὴν συνεργασίαν καὶ συμπόρευσιν ἐν πᾶσιν, ἐπ' ἀγαθῷ τῆς ὀρθοδόξου μαρτυρίας καὶ τῆς ὁμοψυχίας τοῦ σώματος τῆς ἐκκλησίας.

Τὰ οὑτωσὶ συμφωνηθέντα τυγχάνουν ἐπ' ἀναφορᾷ πρὸς τὰς Ἱερὰς Συνόδους τῶν δύο Ἐκκλησιῶν.

Ἐν τοῖς Πατριαρχείοις, τῇ 10ῃ Μαΐου 2008

Ὁ Ἀρχιγραμματεὺς Ὁ Ἀρχιγραμματεὺς

τῆς Ἁγίας Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου

τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος

+ Ἀρχιμ. Ἐλπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης + Ἀρχιμ. Κύριλλος Μισιακούλης

Ταξιδεύοντας στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το καλοκαίρι που μας πέρασε στα πλαίσια του 15ου Διεθνούς Συνεδρίου Πατρολογικών σπουδών βρέθηκα στην Οξφόρδη και στο Λονδίνο. Οι παρακάτω φωτό είναι από εκεί...



Μεταφορικά μέσα, Πραγματικά λουλούδια στους δρόμους, Οξφόρδη, όπως λέμε Αθήνα.....
Ή μήπως όχι?



Λονδίνο



Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Διεθνής Αναγνώριση

"Τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο τον Α΄ συμπεριλαμβάνει μεταξύ των 100 ισχυροτέρων και σημαντικών προσωπικοτήτων του κόσμου η ετήσια συλλεκτική έκδοση του περιοδικού ΤΙΜΕ 100. Στο κείμενο που υπογράφει ο Αρχιείπισκοπος Williams του Canterbury της Αφρικανικής Αγγλικανικής Εκκλησίας τονίζεται ο ηγετικός ρόλος του Οικουμενικού Πατριάρχη ενώ επισημαίνεται η βαθιά πνευματικότητα του κ. Βαρθολομαίου καθώς και ο ιστορικός ρόλος της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας... Το κείμενο που απονέει σεβασμό και αποδίδει την ανάλογη τιμή στο πρόσωπο και τους αγώνες του κ. Βαρθολομαίου σε όλα τα επίπεδα περιγράφει πέρα από τα προσωπικά και ηγετικά χαρίσματα κυρίως το μεγάλο και έντονο ενδιαφέρον του για το περιβάλλον. Στην ίδια έκδοση αντίστοιχη αναφορά γίνεται και για τον Δαλάϊ Λάμα."
greekamericannewsagency.com

20+1 απορίες

Ας τα πάρουμε με την σειρά, ένα-ένα...

1. Το άρθρο 44, αφορούσε εταιρείες που έχουν πρόβλημα με τους πιστωτές τους. Θεσπίστηκε το 1990 και πριν από την ΑΕΚ, χρησιμοποιήθηκε από τον Άρη, σχεδόν όλες τις ΚΑΕ, καθώς επίσης και από την Elephant, τον Πουλιάδη, κτλ. Γιατί αυτά τα κάνετε γαργάρα?

2. Το χρέος της ΑΕΚ ήταν κατά 90% σε ιδιώτες πιστωτές (Netmed και Enic), ενώ υπήρχε και ένα χρέος κοντά στο 10% προς το δημόσιο, το οποίο προσαυξήθηκε με τα πρόστιμα. Οι ιδιώτες πιστωτές συμφώνησαν να ΜΗΝ πληρωθούν τα χρέη από την ΑΕΚ, ενώ το δημόσιο συμφώνησε να πληρωθεί αυτό το 10%, με διακανονισμό. Άρα, στον Ελληνικό λαό, η ΑΕΚ δεν χρωστάει δεκάρα. Γιατί δεν μας λέτε, τι έγινε με την χαριστική νομοθεσία 2021 του 1992, που τα χρέη 11,2 δις του Ολυμπιακού, έγιναν 2 δις (όλα προς το δημόσιο)? τι έγινε με τα χρεή της τράπεζας Κρήτης, τα οποία δημιουργήθηκαν από αγορές παικτών για τον Ολυμπιακό? Πως πληρώθηκε ο Ντέταρι και οι λοιποί "ήδιδες" που αγόρασε εκείνη την περίοδο ο Ολυμπιακός?

3. Γιατί χαρίστηκε το γήπεδο Καραισκάκη στον Κόκκαλη, και όχι στον Ολυμπιακό? Γιατί εκδιώχθηκε ο Εθνικός και τα υπόλοιπα σωματεία στίβου, που έκαναν χρήση του γηπεδου? Με ποιανού τα χρήματα κατασκευάστηκε το γήπεδο?

4. Τι δουλειά έκανε ο Βασίλης Γκαγκάτσης, πριν γίνει Πρόεδρος της ΕΠΟ? (νομικός σύμβουλος του Ολυμπιακού)

5. Γιατί σχεδόν ολόκληρο το Δ.Σ. της ΕΠΟ, ήταν την Κυριακή το βράδυ, στο Καραϊσκάκη? Γιατί δεν κρατήθηκαν ούτε τα προσχήματα?

6. Γιατί ευθύνεται η Καλαμαριά, ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ, ο Βάλνερ, ή οποιοσδήποτε, όταν το λάθος το έκανε η ίδια η ΕΠΟ, που έδωσε δικαίωμα συμμετοχής στον ποδοσφαιριστή?

7. Γιατί η Καλαμαριά τιμωρήθηκε με -4 βαθμούς, για τον Βάλνερ, αλλά τους βαθμούς της νίκης τους πήρε ο Ολυμπιακός, κάτι που δεν αναφέρεται πουθενά σε καμία νομολογία?

8. Γιατί η ΕΠΟ έκανε ένα μήνα να καθαρογράψει την απόφαση, και μια εβδομάδα να την μεταφράσει στα αγγλικά (καθώς είχε στείλει στο CAS την απόφαση στα Ελληνικά), αλλά έκανε μόνο μια ώρα να απαντήσει σε ΑΕΚ, Νικολαϊδη και Ριβάλντο με εξώδικα?

9. Γιατί η ΕΠΟ, στην διαμάχη ανάμεσα σε Καλαμαριά και Ολυμπιακό, πήρε καταφανέστατα θέση υπέρ του Ολυμπιακού (ενώ το λάθος ήταν δικό της), προσπαθώντας να οδηγήσει το δικαστήριο σε αναρμοδιότητα? (το CAS δεν δικάζει υποθέσεις ομάδων κατά ομοσπονδιών)

10. Ποιος δήλωνε το 2005 ότι το ποδόσφαιρο παίζεται στο γήπεδο, και το 2008 κλέβει το πρωτάθλημα στα χαρτιά?

11. Γιατί είχε άδικο ο Ριβάλντο όταν έλεγε ότι ο Κόκκαλης, όταν βαριέται διώχνει προπονητές? (θέλετε να γράψουμε άπειρα παραδείγματα?)

11. Τι έγινε με την περίφημη κασσέττα, στη οποία ακουγόταν ο Σπάθας να λέει 'ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδίζουν και οι άλλοι να πάνε να γ....ούν'? Γνωρίζετε ότι ο υιος Ηλίας Σπάθας (σύνδεσμος Πειραιά) είναι επίσημος διαιτητής της Super League?

12. Γιατί ο (θεωρητικά) καλύτερος Έλληνας διαιτητής, Κύρος Βασσάρας, δεν ξανασφύριξε τον Ολυμπιακό, μετά τις ισοπαλίες του τελευταίου με Εργοτέλη (3-3) και Λάρισα (0-0)?

13. Τι έγινε με το Non-show του Ολυμπιακού όταν το ΕΣΚΑΝ, έκανε τις εφόδους στα τρια μεγάλα σωματεία? Γιατί εκείνη την μέρα, όλως τυχαίως δήλωσαν τραυματίες οι Νικοπολίδης, Τζόρτσεβιτς, Κοβάσεβιτς και Στολτίδης, αλλά μόλις 3 μέρες μετά, αγωνίστηκαν και 'πέταγαν' κατά της Ξάνθης? (σημείωση:ο τραυματισμένος παίκτης δεν είναι υποχρεωμένος να περάσει από έλεγχο ντόπινγκ).

14. Ποιος είναι ο 'υπόλοιπος' κόσμος που θεωρεί τον Ολυμπιακό πρωταθλητή, όταν όλες οι αθλητικές εφημερίδες (πλην Φωτός και της εφημερίδας του κομιστή), έλεγαν ότι πρωταθλήτρια είναι η ΑΕΚ? (μπορείτε να διαβάσετε τα πρωτοσέλιδα της Μεγάλης Δευτέρας)

15. Ποιος ανάγκασε τον Ηρακλή Τσίκινη (έναν αξιοπρεπή διαιτητή, αρχικά σε σιωπηλή τιμωρία και μετά σε να τερμαρισμό της καριέρα του, μεσούσης της περιόδου, απλά και μόνο γιατί σφύριξε πέναλτυ υπέρ της Ξάνθης μέσα στο Καραισκάκη?

16. Γιατί έγινε ακριβώς το ίδιο με τον διαιτητή Κατσιδώνη, όταν ο Ολυμπιακός έφερε 1-1 στο Καραισκάκη, με τον Αστέρα Τρίπολης?

17. Από ποιον κρίθηκε ικανός ο διαιτητής Παμπορίδης, για να διαιτητεύσει το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναικός (1-1, και όλοι θυμόμαστε πως ισοφάρισε ο Ολυμπιακός), αλλά από εκείνο το αγώνα και μετά, δεν ξανασφύριξε σε παιχνίδι μείζονος σημασίας?

18.. Γιατί δεν δώθηκαν τα τρια γκολ, από την δικαστική απόφαση του 0-3, στον Κοβάσεβιτς, για να πάρει και τον τίτλο του πρώτου σκόρερ στα χαρτιά?

19. Γιατί θίχτηκε ο Σωκράτης Κόκκαλης και έστειλε εξώδικα σε Νικολαίδη και Ριβάλντο, για κουβέντες που έγιναν σε αποδυτήρια της ΑΕΚ, και είναι απολύτως επιτρεπόμενες? Ο ίδιος σε παρόμοιες κουβέντες με ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, δεν είχε αποκαλέσει του ς παίκτες αντίπαλης ομάδας 'κότες'?

20. Ποια εταιρεία διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα Ολυμπιακού και Ξάνθης (Sports United)? Ποιος ήταν ο περσινός χορηγός της Ξάνθης? (Intralot)? Ανάμεσα σε ποιες ομάδες φέτος, παρατηρηθήκαν οι περισσότερες μετεγγραφές ποδοσφαιριστών? (Αντζας, Τοροσίδης, Κωστούλας, Βάλλας, κτλ.) Να προσθέσουμε και τον Τάκη Λεμονή?

20+1. Ποιος θα απαντήσει σε όλα τα παραπάνω?

Κανένας.... Γι'αυτό δεν γουστάρουμε την ποδοσφαιρική παρωδία που έχουν στήσει η παράγκα (που έγινε πολυτελέστατο γραφείο στην Συγγρού) και ο άνθρωπος που έχει κατηγορηθεί για κατασκοπεία κατά του Ελληνικού Έθνους και δεν αθωώθηκε, αλλά η υπόθεση του μπήκε στο αρχείο.

Ευχαριστούμε την super league, που με το σύστημα των play offs, μας δίνει το δικαίωμα να απολαύσουμε για μερικούς ακόμα αγώνες, την πραγματική πρωταθλήτρια Ελλάδος.

Και ας λένε ότι θέλουν, όσοι φοράνε τα 'κόκκινα' γυαλάκια και τρώνε την αμάσητη τροφή που τους ταίζει η κωλοφυλλάδα του κλέφτη και ψεύτη κομιστη.... Που, για να μην ξεχνιόμαστε είναι ο μεγαλύτερος ηθικός αυτουργός για τον θάνατο Φιλόπουλου, στο μακελείο της Παιανίας. (αλήθεια, τι έγινε και με αυτήν την δίκη, στην οποία εμπλέκονται και υπάλληλοι της πειραιώτικης ΠΑΕ?)